About me

My Photo
l.a.d.y.b.o.s.s
hello peeps.. im n.a.d.i.h.a *a teacher *camera addict *love travelling *love shopping ;) *love everything about beauty =) ok, enuf. its not dat important aite ;) so..welcome to my page,keep urself stay here..n enjoy reading!! happy always :))
View my complete profile
Feeds RSS
Feeds RSS

:: BoLe cLicK2 sini ::

Sunday, January 30, 2011

pasti ada hikmahnya...

assalamualaikum...hye all..


n3 kali ni aku nk share satu berita ngan korang sume...
setelah lebih kurang 2 bulan menunggu posting,
finally, aku telah ditempatkan untuk berkhidmat di negeri PERAK..
1st time dapat tau..seriously aku xtau apa sebenarnya perasaan aku..
aku xsedih,aku jgk xgembira...so what was actually my feeling??
kisahnya macam ni...
sebenarnya aku xdpt tempat yang aku mintak...
mostly,membe2 aku semua dapat tempat yang dorg mintak..agak sedih di situ..huhuu
ada yang dapat 1st choice dog lagi...


tapi aku bersyukur kerana mempunyai sahabat2 yang sentiasa memberi sokongan kt aku...
thank you friends..gonna miss all of you..
one more thing..
praise to God, si dia juga ditempatkan di perak...
syukur alhamdulillah...
and aku harap skolah ktorg xla jauh2..
besar kot perak tu huhuu


ape pn aku percaya setiap yg berlaku pasti ada hikmah die..
korg,
doakan aku aku menjadi guru yang berguna dan dapat mendidik anak bangsa menjadi org yang berguna..
amin..




-sy seorang guru-



0 comments: