About me

My Photo
l.a.d.y.b.o.s.s
hello peeps.. im n.a.d.i.h.a *a teacher *camera addict *love travelling *love shopping ;) *love everything about beauty =) ok, enuf. its not dat important aite ;) so..welcome to my page,keep urself stay here..n enjoy reading!! happy always :))
View my complete profile
Feeds RSS
Feeds RSS

:: BoLe cLicK2 sini ::

Sunday, February 13, 2011

bermulanya ceritera baru sebagai seorang pendidik

assalamualaikum readers....

tanggal 7 Febuari 2011 sy Noor nadihah Hj Salleh telah melapor diri di PPD negeri Perak sebagai seorang insan yg bergelar ' CIKGU ' (ayat skema aku dh kuar dh hahahaaa)LOL
tp tu la al-keshnyaa hehee~ 
dan aku dgn rasminya akan berkhidmat di SK Jln Matang Buluh,Bagan Serai..
chaiyokk2!!

biasa la mula2 agak kelam kabut ckit,byk mende nk kena settle
cari umah sewa,bkenalan ngn cikgu2,lengkapkan maklumat diri n mcm2 lah lg kn...

tapi.seriously..aku sgt2 bersyukur kerana segala urusan aku dipermudahkan oleh-Nya...
alhamdulillah...
rumah sewa pn senang dapat
kebetulan masa dkt PPD aku jumpa dapat member baru yg dapat skolah sama..
so,ktaorg pn stayla kt umah sewa yg sama
and die dgnrasminya jadi rumate aku,,WAN NOOR FARHANA a.k.a Ana..dat was her name :)
klu in real life,kita mesti akan rasa kekok bila bkenalan ngan orang baru kn??
but its not for us..
ktaorg rasa mcm dh knl lama
mebi sbb die jenis yg mesra + aku yg agak peramah kn hehee
so ktaorg pn xrasa kekok...
and yg paling aku terkejut beso is
tarikh birthday ktaorg SAMA ok!
23rd october 1987
homaigod!! wat a surprise..
aku harap ukhwah yg baru dibina ni akan berkekalan selamanya..iAllah,,.

and then,..
korg tau x 1st day aku daftar kt skolah
terus da kna anta g kursus bola baling...
memang terbaik la kn??hahahaa
rasanye xde lg yg kena mcm aku
mungkin satu dalam seribu kot hahaa
tp xpe..kena positif kn fikiran..
semua ni pengalaman baru tuk aku..
hoyeahhh!!! =))

kwn2,doakan aku jd pendidik yg berguna utk anak bangsa..

p/s: belom dpt jadual..suspen2 hehee
(nk kna ngaja ape la) ???

0 comments: