About me

My Photo
l.a.d.y.b.o.s.s
hello peeps.. im n.a.d.i.h.a *a teacher *camera addict *love travelling *love shopping ;) *love everything about beauty =) ok, enuf. its not dat important aite ;) so..welcome to my page,keep urself stay here..n enjoy reading!! happy always :))
View my complete profile
Feeds RSS
Feeds RSS

:: BoLe cLicK2 sini ::

Saturday, February 26, 2011

:: Alhamdulillah,murah rezeki hari ni ::


ASSALAMUALAIKUM READERS

hari ni i kena g LADAP kt skolah...apekebenda LADAP tu cik diha oiii?? okay2,nk bgtau ni...itu short form dari Latihan Dalam Perkhidmatan..kalau around cikgu2 akronim ni mmg popular la...tapi kita bukan nk story pasal LADAP ni...don worry ya heheee~

mcm biasa la i ni..klu bab2 kena dgr talk ni mesti akan rsa sedikit bushann (how bad huh!)  tapi cikgu baru kn,cover2 la ckit..jgn la smpai tetido..ahahaa...kang xpsl2 kantoi je ;p
tgk jam, 9.30..hurmmm.. perot da main mcm2 lagu nih...adoii,,biasa la xsempat nk breakfast huhuu (padan muka,sape srh bgn lmbat) LOL-

10.30 a.m- yeayyyyyyy..rehat + ada mkn kt kantin hee~ laju je kaki aku bejalan (cover la ckit cik kak)aiyaaaa ;p tgk ckit ada food ape..wow!! nasi lemak..rezeki jgn ditolak..free tau ahaaa~ then aku pn menjamu selera dgn girangnyaa..burpp!oppss ;0 hehee..alhamdulillah kenyang...pastu tetiba, Ana gtau aku tgh ari nant lps LADAP bakal mak mentua die ajak lunch kt umah...aku pn tgk jam, urmm..abes ladap kul 1.30..sempat la nasi lemak ni proses dlu hahaa..

so, ktorg pn lunch la kt umah bakal mak mentua my frens...sampai je mak cik teros soh g dapur..mak aiii..boleh tahan lauk pauk die...paling best ada ikan keli bakar...perghhh,kecur liur kot..walaupun xbpa lapar sgt aku ttp mkn jgk (nk jaga ati org tue la kata kn)poyo je ayat!ahahaa
mak cik siap letak 2 ekor ikan keli dlm pinggan aku..aduh,xkn aku nk letak semula dlm piring kot..n ckp xpela,sy dh kenyang..aeh,mcm xberadap je...aku pn makan la..meratah ikan..siyes!mmg knyang sgt..

pastu da knyang ktaorg pn borak2 la kejap..then trs blk umah...smpai umah layan cite industan jap kt tv3 :Mujse Doste karoge: awww..best cite tu.i loiike...smpai la kul 5..pastu akak sbelah umah ajak ikut die g wat facial..memandangkn housemate i yg len akan kuar,lps solat asar i pn follow akak tu n anak die...dorg abes wt facial kul 6.45..then dorg bawak aku g makan kari ikan sembilang paling umphh kt kuala kurau nih..rezeki lg...sebenanya aku nk tolak,sbb mmg dh kenyang sgt2 kot...tp mmg xmampu,akak tu siap dh order nasi n lauk pauk sume...aku pn jamah la ckit...tp kari ikan sembilang die mmg tip top lah. balik  rumah dgn perot yg sgt kenyang...

Alhamdulillah, melimpah ruah rezeki i hari ni...syukur..
moga kalian semua diberkati Allah...

mkn disponsor dr pg sampai mlm...
wah2 ;)
bole bina badan cmni..opps!


2 comments:

Unknown said...

diha nih mkn bnyak tp bdn dok bsar tu jer....huhhhh
jelessss

l.a.d.y.b.o.s.s said...

rsa dh besar ni hehehee