About me

My Photo
l.a.d.y.b.o.s.s
hello peeps.. im n.a.d.i.h.a *a teacher *camera addict *love travelling *love shopping ;) *love everything about beauty =) ok, enuf. its not dat important aite ;) so..welcome to my page,keep urself stay here..n enjoy reading!! happy always :))
View my complete profile
Feeds RSS
Feeds RSS

:: BoLe cLicK2 sini ::

Friday, January 14, 2011

cepat belaja.

salam and hye all...


en3 kali ni pendek je..sebab badan rasa xlarat sgt,act aku baru je baik dr demam tapi abes demam dapat batuk pulak...saba je la, .huhu..doakan aku cepat sembuh ye :(
arini mcm biasa aku ke pusat tusyen tuk jalankan tugas..awal2 ade suara lg,abes kelas terus xkuar suara..dgn saket tekaknye,adoiyaiii...xtau cmna nk p mngajar esk..kna guna sign language ler ngan bdk2 ni (padahal sign language pn xreti kekee)


ok peps..


aku sebenanye ada story yg aku rasakn agak menarik la tuk dikongsi dgn u ols....
td aku ngaja science year 2, topic ourselves atau dari segi bahasanya diri kita...aku pn ajar la dorng dgn penoh bersemangat kn (konon guru cemerlang laa..bwekkk!!perasan ok!hahaa)


alkisah,..tcher nadiha pn memberitahu murid2nya...






"kita perlu makan sayur-sayuran dan buah-buahan untuk kekal sihat"


murid2 tcher nadiha mendengar dengan penuh kusyuk. (smpai mata pon xkelip..hihii)


"selain tu, kalau kita makan sayur dengan buah..kulit kita xkering"


tiba2..
salah seorang murid tcher nadiha bertanya...


"hmmm..tcher mesti kurang makan sayur...sbb tu kulit tcher kering sikit kn...saya xmkn langsung,sbb tu kulit saya lagi kering dari  tcher.." (muka sgt innocent ok!)


erkk.sentap kejap hahaaa
otak aku pantas dok pkir nk bg jawapan apa kt budak ni


"a'ahh hakim, lps ni tcher kena mkn sayur byk ckit..hakim pn sama tau..baru kulit kita xkering kn"


dia pn mengangguk sambil tersenyum (mungkin berpuas hati dgn jawapan aku)


cepat btl bdk2 ni blaja..kdg2 kita xpayah bg contoh...
dorng da bole cari sndiri, tcher pon bole jd contoh kn.LOL agagaaa~



6 comments:

MiaSyahirah said...

baguih btol ank murid k.dihah 2 ye...bdk2 skunk mmg cpt sgt blajanyer..mkin pndai dierg skunk ni

l.a.d.y.b.o.s.s said...

tu la ira..speechless kte hadoiii
hehee

Nurzahira said...

ambpi stalker teacher ke??smpai taw klit teacher kering..wahaha

l.a.d.y.b.o.s.s said...

tau xpe..mcm2 bdk2 ni weh...

Nurzahira said...

bdk2..bila tgk cikgu cntik..

;P

l.a.d.y.b.o.s.s said...

u ni dear....
alaa..u pn cntik syg...
klu x cmna std xadmire kn hehehe