About me

My Photo
l.a.d.y.b.o.s.s
hello peeps.. im n.a.d.i.h.a *a teacher *camera addict *love travelling *love shopping ;) *love everything about beauty =) ok, enuf. its not dat important aite ;) so..welcome to my page,keep urself stay here..n enjoy reading!! happy always :))
View my complete profile
Feeds RSS
Feeds RSS

:: BoLe cLicK2 sini ::

Tuesday, January 4, 2011

:: shawls lover ::

salam readers...


untuk entry kali ni aku nk share ngan korang sume about my shawls collection...haaa, nape aku letak word 'collection'?? yela, aku ni memang minat gile dgn shawls, pantang ada shawls baru mesti aku pegi cari...parah betol kn? hahaa..tapi aku ta kesah, sebab aku memang pakai so xdela membazir kn2?? tehee~


satu mende lagi aku suka pakai shawl ni sbb die senang nk pakai..tapi orang yang 1st time pakai mesti akan rasa susah ckit,,but trust me kalo da lama pakai korang akan rasa sgt senang! tambah2 skrg kn da ada anak syiria..lagi la senang nk pakai..kalo ta caye lps ni try la..macam2 gaya kite bole cuba tau..aww!! i looike :))
and shawls ni harga die murah kalo nk bandingkan dengan tudung bawal huhu~(to penggemer tudung bawal jgn mara ea hehee) so, kalo ade rezeki lebey bole la beli manyak2 hihi~
paling murah bole dapat around rm7 or 8 kot (tp tu shawls biase je la)
kalo nak yg trendy n lawa2 sikit around rm 15 or 20  pon da bole dapat...
(slalo aku beli harga tu je.. tehee~)


jum intai shawls i..


-ni yang corak2 biase je jenis kain licin-

-ni yang ada rambu ramba kt ujung die-

-ni yang ada batu2 kt ujung, yang kaler cream tukeliling die ade bulat bila pkai nmpak mcm bee,cute je (perasan la pulak kikiki..)-

and...
special for you gals out there,,

ni salah satu style yg bole korang gaya kn..very simple n easy,,

bila aku total sume shawls ni,,adala dekat 50 pasang kot...mak aiii!siyes ta sdr pon bule manyak cmni...tu ta kire lg yg ngah basoh...mebi pasni aku patot try jual shawl pulak kn hahaha~
but im sure..mesti ada gals kt luar sana yang ada shawls more than i had kn...cayalah korang!!hehee~
ok, dats all for now...to all readers, aku xde niat pn nk menunjuk-nunjuk jz saja2 nk share koleksi aku ngan korang....so, sape yg rsa aku nk mnunjuk-nunjuk...abaikan  entry ni....yela,dr nak saket mata kn..hihi~

p/s: sory la..tade tutorial ape pn tuk pkai shawl tu..tp hopefully sape yg nk try tu bole wt..sekali belit je ni...
      gud luck darls!!mwahhhhs **



0 comments: