About me

My Photo
l.a.d.y.b.o.s.s
hello peeps.. im n.a.d.i.h.a *a teacher *camera addict *love travelling *love shopping ;) *love everything about beauty =) ok, enuf. its not dat important aite ;) so..welcome to my page,keep urself stay here..n enjoy reading!! happy always :))
View my complete profile
Feeds RSS
Feeds RSS

:: BoLe cLicK2 sini ::

Friday, April 29, 2011

what come across my mind right now......?


hello..ASSALAMUALAIKUM readers...



yeayy its friday!!hari yang baik, jadi jom kita bykkan berzikir memuji kebesaran-Nya (pesan utk diri sendiri jgk)..and its weekend again!(wahh,,semua senyum je bila weekend kn) and same goes to me hehehee...sebab ape?sebab saya bole balik kg jumpa ibu kesayangan ;)


akay guys..
lemme share wif you what come across my mind right now..




1. SHOPPING


i think it has been 4 month i did not buy new clothes, new shaws, new shoes,new handbags and many more NEW stuff..sounds sad..kesian kn...huhuuu..so, sy sangat ingin pergi bershooping..but, please dont misunderstood..im not kinda girl yg byk duit gila n suka gila menghabiskan duit...i am not rich people so I shopping mengikut keperluan la and always depends on my budget(mestila kan?.kang beli byk2 sape nk bayo?)hahaa..so, i really cant wait for dis coming Mei ;)


am i shpperholic?? hahaa u judge..


2. MOVIE
  
really cant wait to watch all this movie :


FAST & FURIOUS 5


POTC- on stranger tides



KONGSI

3. VACATION

I mean it. fells like wanna go for a vacation...so, think that i hv to start planning from now...all my babes..wanna join me??jomla2...kalau dapat pergi pulau kn best..coz i love beach so damn much..really can help to peace mu mind...pastu kite bole BBQ,snorkeling,volleyball..wahhh..bestnya2..jomla korang huhuu


subhanallah..lawanyaaaa,sape nk bwk aku g sana??
pleaseee huhuu

wahh..mcm best je sume benda yg berlegar2 kt dlm kepala aku kn...biasala, mesti kena cite yg best2 dlu kn..hehee

haa..ada satu bnda lg..
ni yg xbrapa nk best hahahaa
biasa la cikgu kn,,,korang jgn lupa psl mid year Test.
so cpt2 la siap kn soalan exam..(nasihat tuk diri sndiri) ;p

adios~

0 comments: