About me

My Photo
l.a.d.y.b.o.s.s
hello peeps.. im n.a.d.i.h.a *a teacher *camera addict *love travelling *love shopping ;) *love everything about beauty =) ok, enuf. its not dat important aite ;) so..welcome to my page,keep urself stay here..n enjoy reading!! happy always :))
View my complete profile
Feeds RSS
Feeds RSS

:: BoLe cLicK2 sini ::

Tuesday, December 21, 2010

:: lagi kemalangan ngeri melibatkn bas ::

hari ni mcm biasa before aku nk g ngaja tusyen aku akan lepak2 dkt ofis akak aku....
mcm biasa jgk, mulut ni..asyik merungut je..bosan laa, lteyy laa...
tu la manusia kn..xreti nk b'syukur..yg tau nk merungut je..
then, mebi akak aku mls nk dgr bebelan aku
die pon bg newspaper kt aku...
smbil ckp " nah baca ni, kemalangan bas lg"
aku pon ambik la bca....
SUBHANALLAH...mengucap panjang aku tgk tjuk berita tu
27 terbunuh, bas bersepai....
kemalangan berlaku kt simpang pulai-cameron...
(dlm hati sgt b'syukur sbb slmt smpai umah msa p cameron bru2 ni)

bila bca berita penuh lg la....
mmg ngeri sungguh..
bila ada penumpang yg pecah kepala
hingga otak n daging bersepah ats jln...
Ya Allah..
xdpt aku nk bayang klu nmpak kt dpan mata...
nauzubillah..mntak dijauhkan...

Tercampak sebelum diseret badan bas



0 comments: