About me

My Photo
l.a.d.y.b.o.s.s
hello peeps.. im n.a.d.i.h.a *a teacher *camera addict *love travelling *love shopping ;) *love everything about beauty =) ok, enuf. its not dat important aite ;) so..welcome to my page,keep urself stay here..n enjoy reading!! happy always :))
View my complete profile
Feeds RSS
Feeds RSS

:: BoLe cLicK2 sini ::

Sunday, October 24, 2010

:: My Day ::

Hurmmm..patotnya entry ni ditulis smlm,,tp sbb kepenatan + line tenet yg ‘too sloww-melow’
Tlh m'buatkn aku jd mls tuk tls…
Tp tape kita cite arini hehe~
To be started…. 5,4,3,2,1
ACTION!!
Pejam celik,,pejam celik umur aku dh pn mencecah angka 23!!
awwww… dewasa suda! (gedixxxs!) hahaa
mcm biasa setiap kali tiba hari bersejarah ni,, aku mmg sgt2 bahagia!
Yeahhh..surely bila sume teman2 (xkira teman lama, baru or yg xbrapa knl) xputus2 mendoakan kesejahteraan untuk aku..
a million thanks for u guys!!
sayang korang sume…

So, mcm biasa la kn..mesti la celebrate ngn in t’syg (malu2 ~)haha
Jz a simple celebration BUT its really meaningful…
Thanks a lot dear…sbb hiburkn sy dgn citer yg sgt klakar (lenguh pipi dok gelak) haha~
Then bawa sy mkn kt restoran ‘dlm laut’ hehe
Siyez sgt kenyag!!
n for the gift..I’ve no words to say
tsvm syg!

to all my 8 darls..tenkiuu so very muchh for being such a gud friends to me!!
Mwahhhss!!
Ct, thanks ya blanja I kt nandos (biaq pedas pn tapa)hahaha
Shima, thanks for a wonderful n useful book =)
Camm, It was cute!! (jz cute like u)aww!! Hehe~

Im so damn H.A.P.P.Y!!


b'Day gal



special edition ;)
 hehe



0 comments: